Friday, December 26, 2008

hip hip hore

Seperti biasa setiap Jumaat aku akan menghantar Zahra' ke art class 3-5 petang. Hari ni aku dan Batoul terus balik ke rumah .. lepas solat asar baru aku keluar semula ke giant jemput Zahra'. Keluar dari kelas Zahra' kami bertiga menuju ke cosway aku nak beli barang sikit. Zahra' bising tanya bila boleh dapat scooter dia.

mujur dia bising jadi aku pun tanya la kakak cosway scooter yang aku tukar 3 hari lepas dah sampai ke? Alhamdulillah rezeki Zahra'.... scooter idaman dah sampai. Maka gumbira dan ceria sangat muka dia bila dah dapat scooter hari ini. Sampai rumah satu kerja lagi aku terpaksa menganbil masa lama nak pasang scooter yang masih bercerai tu... dan inilah hasilnya seperti gambar di atas.


1 comment:

Anonymous said...

oooh tahniah tahniah...kalau aku, besar kemungkinan aku tunggu jali balik baru scooter tu menjadik...hehhh! ;p

zul kerja kat libya?
abeh ko & anak2?