Thursday, December 18, 2008

Aktiviti Semalam

Semalam 17 Disember 2008 aktiviti aku hubby dan anak2 penuh dari pagi hingga ke malam. seperti biasa di sebelah pagi aku menguruskan rumah manakala hubby ke imigresen Shah Alam buat pasport. Sementara menunggu pasport siap dalam tempoh 2 jam ... darling pulang ke rumah. Lepas zohor kami keluar semula terus ke jalan Loke yu beli minyak silenia, kemudian terus ke plaza Time jln Tun Razak hantar minyak tadi pada pelanggan yang dah oder 5 tin.

Kemudian destinasi kami sekeluarga ke Shah Alam ambil pasport yang dah siap. Lepas ambil pasport kami makan di kyros kebab PKNS. boleh tahan jugak darling dan anak2 berselera cuma aku yang kurang kerana perut meragam.

Siap makan kami merayau2 dalam PKNS... aku apa lagi jadi rambang mata kat situ lelema beli 3 helai selendang dan sepasang baju kurung.

Cepat2 keluar menuju ke SAcc Mall solat asar ... lepas tu masuk kedai bata belikan zahra' dan batoul kasut. Mereka berdua seronok dapat kasut baru terus pakai dan yang lama simpan dalam kotak.

selesai beli kasut kami masuk MPH beli buku untuk mereka berdua... kemudian terus ke surau solat maghrib pula. Lepas maghrib baru kami bertolak ke OneUtama apa lagi.... soping...soping...soping... sampai nak pengsan (setahun sekali je darling) hehehhe tak marah kan? Dah siap shopping kami keluar cari makan di Ampang... darling belanja makan di Ruaysyeh la. Aku dan darling makan kabsah tapi bertuah punya arab... puas kami menunggu ayam panggang untuk zahra' sampai kabsah habis pun ayam tak sampai. Rupanya arab tu dah tersalah buat... Zahra' menangis sedih aku tengok.. lain yang dioder lain yg dapat.

Darling pujuk zahra' dengan McD... nasib baik jalan.

Jadi destinasi terakhir malam semalam ialah McD drive true di Sungai Besi beli Happy Meal untuk zahra'. Aku dan darling happy tengok zahra' happy walaupun dlm perjalanan ke McD zahra' berendam airmata. Nasib baik ada si manja Batoul tolong pujukkan kakaknya.
love you all.

No comments: