Friday, December 5, 2008

nasi beriani dan art class

Jumaat ni kali ke dua aku tak perlu masak sbb sebelum pergi kerja hubby dah pesan tak perlu masak tengahari nnt dia balik bawak nasi beriani kambing kegemaran kami.



Tiba masa yang dinanti... hubby balik dengan nasi beriani dan kami berdua menikmatinya dengan lazat sekali nasi beriani masjid sri petaling.



Az-zahra' dan Batoul tak mahu makan sebab kenyang lagi dengan spagetthi. Dua beradik mengadap papedem sahaja sambil tengok astro 615.



seperkara yang Zahra tak sabar-sabar hari ini ialah petang ni first time dia nak ke art class. Lepas makan aku siap2kan mereka dan terus keluar hantar Zahra ke art class. Hubby pergi kerja semula... kami pergi bertiga sahaja.



Aduhai... lamanya Zahra kat kelas tu aku dan Batoul naik bosan menunggu di luar... masuk giant beli buku cerita untuk mereka , lepas tu bawak batoul ke playground..

pening kepala melayan Batoul yang main macam tak ingat.



4.45 petang aku ke art class Zahra, ya Allah kakak... kenapa tak siap lagi ni...? rupanya tangan Zahra sakit melukis dan mewarna zebra yang dilukisnya ... puas la aku dan Batoul menunggu lagi.. 5.15 baru dia siap.



Az-zahra' pandai melukis tapi tak boleh cepat sangat kerana dia 'kelaten sangat' bak kata orang jawa..
Sebelum balik rumah aku belikan mereka aiskrim dan sampai rumah lebih kurang 5.30 petang.

No comments: