Tuesday, December 23, 2008

Basikal Baru vs SCooter


Petang semalam 22 DEC 08 kami sekeluarga keluar ke Mid Valley dengan dua tujuan iaitu nak belikan Batoul basikal baru dan Zahra Scooter idaman.
Sebelum ke Mid Valley aku dan anak2 ikut darling ke Bangsar jumpa seorang teman menguruskan Visa darling ke Libya.
arghhhhh...... sebut pasal Libya bikin aku duduk mandi tak basah makan tak kenyang dibuatnya... entah bila aku tak pasti... yang pasti saatnya akan tiba jua...
SAYANG AWAK DARLING.
Siap urusan visa barulah kami ke Midvalley cari basikal dan scooter idaman tu... kesian zahra' scooter idaman tiada yang ada basikal Batoul.
Sepanjang perjalanan pulang Zahra' menangis kesedihan... sampai rumah aku dan darling solat maghrib dan terus lekuar semula ke Jusco equinePark plak nk cari Scooter.
Sekali lagi scooter idaman takde dijual.
Maka hari ini aku ke cosway di giant kinrara tukar 15 kupon + rm38.00 untuk menebus sebuah Scooter PINK idaman kalbu Az-zahra'... minggu depan baru dapat scooter tu sayang.

2 comments:

silversarina said...

nasib baik dapat jugak scooter PINK idaman kalbu walaupun kena tunggu sekejap... comelnya budak berdua tu :)

pasport dah isap, visa dah dapat...tak lama dah tu ,bila nak fly tu ??

mama said...

aduh.... jangan ditanya bila kekasih hatiku mahu fly ke libya..
sedih sangat rasanya ni.