Saturday, April 18, 2009

masih demam



Hujung minggu ini rasanya aku tidak ke mana2 kerana Batoul masih belum sembuh sepenuhnya dari demam... pagi Jumaat tu panas badannya naik semula jua pagi Sabtu ini . dah dua kali aku bawanya ke Klinik .. doctor tukar ubat sahaja dan takut dijangkiti virus kata tuan doctor tu.



Bila dah tinggal sendirian ni ... mula lah hati aku risau takut peristiwa dua tahun lepas berulang kembali sampai waktu itu Batoul terpaksa dikejarkan ke hospital dan di tahan wad dua malam. Cukup lah sekali itu sahaja ... tak sanggup rasanya peristiwa tersebut berulang kembali.



Sejak detik itu juga kalau Batoul demam aku tidak akan tidur malam menjaganya sehinggalah suhu badannya beransur turun.
Dulu Batoul memang takut sangat dengan ubat .. alhamdulillah sekarang Batoul tak takut dah dengan ubat dan jika tidur malamnya aku kejutkan nk bagi mkn ubat sekali pun Batoul dengan mudah bangun dan duduk untuk makan ubat... itulah anak manja mama si comel Batoul yang tak kering tekak dibuatnya bila bermain dan bergaduh dengan Az-Zahra'.



semoga Batoul cepat sembuh..

2 comments:

silversarina said...

Doa akak agar Batoul segera sembuh InsyaAllah.

Fauziah said...

oohhh jangan ler kena fit mcm farhana... tapi ada hikmahnya farhana kena fit aritu...

setiap aturan Tuhan ada hikmahnya... insya-Allah