Friday, April 3, 2009

jumaat pertama april ini

hari ini seperti biasa.. lepas sekolah siap2 makan aku hantar zahra' ke art class. seronok bukan main dia dapat ke art class walau pun letih sebenarnya. aku bawa Batoul sekali waktu nk hantar zahra'..




tapi hari ni lepas hantar zahra' aku tak pulang ke rumah ... terus bawa batoul ke playground habiskan masa lebih kurang satu jam dengan dia di sana. seronok tengok batoul main walaupun pada hakikatnya mata aku sangat mengantuk.




siap2 melayan batoul aku ronda satu giant pulak.... sementara menunggu zahra' selesai belajar. tepat jam 4:30 petang zahra' pun siap dengan lukisan burung kakak tua yang sangat cantik bagiku. tema minggu ini barangkali. kemudian terus beli nasi ayam kegemaran zahra' dan waktu tu batoul dah mula merengek minta dukung kerana keletihan. mahu tak mahu aku terpaksa dukung batoul dengan sebelah tangan kerana sebelah tangan lagi penuh dengan barang...




sampai di rumah petang tadi dekat2 jam enam petang jugak kerana menyinggah di Old Klang Road ade urusan dengan ... (PUNTO punya pasal lah ni)


No comments: