Thursday, April 2, 2009

april fool atau april full?

satu april lalu sememangnya aku ke sekolah seperti biasa dengan zahra'. sampai di sekolah belum sempat aku langkah masuk office lagi GPK1 dah sibuk cari "mana muezah sudah sampai ke?".. arghhhhhhh pagi-pagi sudah dengar soalan macamtu. dalam fikiran aku ni mesti ade sesuatu yang tak kene ni.
rupanya betul ... tepat sekali tekaan ku. adusss aku diarahkan pergi kursus dua hari di hotel Purta KL. perghhh ntah di mana letaknya hotel tu pun aku tak tahu.... ( kalau lah ade darling time tu... sure darling akan hantar aku ke sana ). mahu tak mahu aku terpaksa juga ke hotel Putra tu sebab kursus tu wajib dan sememangnya tak boleh diganti dengan cikgu lain. zahra' aku amanahkan pada guru kelasnya untuk dibawa pulang ke rumah sebab kursus tu sampai petang.
banyak cadangan aku terima dari cikgu2 di sekolah tu jalan mana yang patut aku lalu untuk ke sana... akhirnya aku ikut cadangan herman sebab jalan tu sahaja yang aku nampak. alhamdulillah aku selamat sampai walaupun mengambil masa satu jam kerana jam teruk tengah KL pagi tu.
dua hari aku terpaksa ke hotel putra tu dan sememangnya aku yang dulu hanya co-pilot kini menjadi pilot kerana semuanya sekarang terpaksa ku uruskan sendiri. sebab itulah blog ini jarang sekali aku update kerana kesuntukan masa ..
semoga berjumpa lagi ..
i love you so much much honey... (perpisahan ini benar2 mengajar bb hidup berdikari)

2 comments:

silversarina said...

Ingatkan kena april fool kena cari hotel...hehehe.

Berjauhan tak pe asalkan kasih sayang makin bertambah....tabahkan hati ye mama, you can do it!

mama said...

kak ina,
hehehe... boleh dikatakan april fool lah tu sebab pagi2 tu jugak saya terpaksa meredah jem tengah KL sendirian menuju ke hotel yang saya sendiri tak pernah ke sana (kalau ade baba sure saya cuma peluk perut dia dari belakang membonceng 125 dia heheh)...

kekadang rasa jugak cam orang kemaruk bercinta bila dah berjauhan ni kak ..