Monday, January 19, 2009

Hidup Sendiri

Masuk hari ini hari kedua aku dan anak-anak hidup sendirian di Malaysia tanpa kekasih hati suami tercinta baba tersayang yang menjadi tempat kami bermanja selama ini. Kini dirimu berada beribu batu dari kami sayang... jauh di mata dekat sangat di hati ini. Kekadang kurasakan diri ini sangat sepi tanpamu sayang. Kami doakan dikau selamat di rantau orang... doakan jua kami di Malaysia terus tabah menjalani kehidupan tanpamu di sisi...
Rutin harian sedikit berubah kerana biasanya sebelum ke sekolah Baba lah yang menyiapkan Zahra' sehingga lah memanaskan enjin Punto dan melambai tangan. Mulai hari ini aku bangun lebih awal dari biasa begitu jua dengan Zahra'... begitu juga dengan waktu tidur malam... kami 3 beranak masuk tidur lebih awal sekarang ini.
Aku redha kerana inilah keputusan yang telah kita buat sayang demi masa depan yang lebih cerah ... percintaan dan kasih sayang itu menuntut kita untuk berkorban untuk mendapatkan nilai yang sangat berharga dalam hidup ini. Doaku agar dirimu selamat dan sihat sejahtera di Libya. I LOVE YOU SO MUCH DARLING.

4 comments:

Anonymous said...

alahai..syahdu siut baca entry ko ni...huhuhu~!

takpe...pengorbanan ini cuma sementara.
3 tahun is like, poof.. ;)

mama said...

hahhah terasa sunyi sangat sekarang tanpa zul di sisi aku lin...
nasib baik ada anak2 n mak mertua aku kt umah ni.

Unknown said...

zul skng dok mana??kat sana xde internet ke dia xupdate pun blog...

mama said...

zul kt al marj libya.
sana ade intenet... tiap hari aku ym dengan dia. bz sangat kot sampai tak dan nk update blog tu hehhhehh