Tuesday, November 3, 2009

November 2009

begitu cepat masa berlalu... baru semalam rasanya darling balik bercuti di Malaysia beraya bersama kami sekeluarga.. kami bercuti pula ke Langkawi pada hari raya ke 4 .. kemudian menemankan aku ke Melaka selama 3 hari dan hari ini diam tak diam sudah 10 hari juga darling aku terbang semula ke Libya untuk makan masa 180 hari dari tarikh 24 Oktober lalu...



i miss u darling..



sejak detik itu jugalah aku mula sibuk menguruskan segala urusan rumah sendirian.. mujur ibu mertua tinggal bersama dapatlah dia mengasuh Batoul sepanjang aku ke sekolah. rutin setiap petang selasa pula ialah ke pasar tani di Bandar Kinrara membeli apa yg patut untuk belakan lauk seminggu biasanya...

i love u darling..


aku redha dengan kehidupan aku sekarang walaupun memang tidak pernahku terfikir untuk hidup berjauhan dengan insan tersayang yg bergelar suami..
darling adalah lelaki yang sangat baik dalam hidupku ... apa tidaknya dari hari pertama kami hidup bersama... darling sangat rajin membantu aku... pendek kata segala urusan rumahtangga kami urusakan bersama....



teringat abah pernah cakap dengan aku 7 tahun dahulu.... " orang lelaki negeri 9 memang baik..."




dan pensyarah aku di maktab yang berasal dari n9 juga pernah bercakap dalam kelas .." kalau kahwin dengan lelaki Johor si isteri lelaki tu punya... tapi kalau kahwin dengan lelaki negeri 9... lelaki itu kita punya..." mungkin ade kebenaranya ..



i miss you so much much darling..



1 comment:

Lien Fayzal said...

mgkn ade hikmah nye hdup berjauhan nie.. sbr n sentiasa ceria wlupn jauh di mate..